Czasopisma poświęcone stylowi życia z marihuaną na rynku
Wraz ze wszystkimi nowymi zmianami w prawodawstwie, wszyscy pojawiają się w kolejce z nowymi i innowacyjnymi pomysłami. Magazyny lifestylowe o marihuanie stają się bardzo popularne. Co więcej, mogą one przywrócić emocje związane z drukiem.
Aby jeszcze bardziej obalić stereotyp kamieniarza, kilku przedsiębiorców założyło błyszczące magazyny lifestylowe poświęcone zarówno edukacji, jak i celebracji tego stylu życia. Wiele magazynów porusza również temat kultury i ludzi związanych z konopiami.
Jest Mary, Broccoli i Gossamer. Są jak Kinfolk-etap-Vogue-etap-Bon Appétit. Oznacza to, że kiedy je czytasz, poznajesz smak konopi, nawet jeśli nigdy wcześniej nie skręciłeś jointa. Magazyny lifestylowe o konopiach indyjskich stają się liderem w edukacji i rozrywce.
Magazyny lifestylowe o konopiach indyjskich
Jeśli dotychczasowe media umierają, może nadszedł czas, aby przestawić się na konopie: W końcu liczba konsumentów wciąż rośnie. Zapoznaj się z poniższymi magazynami:Broccoli
"Broccoli" łączy estetykę "Kinfolk" z intensywnym uznaniem dla zioła i kobiet, które je kochają. via Vogue
Założycielka, redaktor naczelna i dyrektor kreatywna Anja Charbonneau przyniosła wam wasz ulubiony minimalistyczny magazyn lifestylowy za darmo!!!. Charbonneau uruchomiła Broccoli jako magazyn o marihuanie dla kobiet i przez kobiety. Jednak każdy, niezależnie od płci, może znaleźć w tej publikacji coś pożytecznego i pouczającego. Co więcej, jej mały zespół aktywnie poszukuje różnorodnych współpracowników spoza ich kręgu w Portland. Choć sam magazyn jest darmowy, współpracownicy otrzymują wynagrodzenie za swoją pracę.
"To jest magazyn dla świętowania kobiet w ziołolecznictwie i wszystkim innym, co robią poza konopiami".
Gossamer
Gossamer to niekonwencjonalny magazyn dla nowoczesnych konsumentów marihuany i ich otwartych przyjaciół. Każdy numer oferuje nowe spojrzenie na podróże, sztukę, jedzenie i kulturę, a wszystko to widziane przez zieloną soczewkę. via Gossamer
Wielu ludzi myśli o Nowym Jorku jako o centrum mody, wydawnictw, finansów, sztuki i jedzenia - ale prawdopodobnie nie konopi. Współzałożyciele Verena von Pfetten i David Weiner zamierzają to zmienić, jedna błyszcząca historia na raz! Weiner również ma wykształcenie redaktorskie, ale zasłynął jako dyrektor kreatywny Digg. Co więcej, ich celem jest edukowanie całej grupy potencjalnych czytelników, którzy nie mają tak dużego doświadczenia w temacie marihuany.
"Chodzi nam o wszystko inne: co robisz przed paleniem, co robisz po - chcemy uczcić ludzi, którzy nie są zdefiniowani przez ich konsumpcję marihuany".
Mary
Marihuana jest w dużej mierze spożywana w zaciszu świętego sanktuarium, jakim są nasze domy. MARY poświęca ten numer znaczeniu domu - jak wygląda, jak marihuana wiąże się z aktywnością w pomieszczeniach, jak ludzie je urządzają i jakie cechy mają domy. via MARY
Współzałożyciele MARY, Adrian Farquharson i Marcus White, robią postępy w świecie marihuany. Ci dwaj kreatywni profesjonaliści mają doświadczenie w mediach i projektowaniu. W 2014 roku wpadli na pomysł magazynu Mary. To było wtedy, gdy media konopi były jeszcze niszowe i oddolne. Jeśli zastanawiałeś się, jak zostawić za sobą swoje nawyki z akademika, to jest to magazyn dla Ciebie. Dzięki niemu staniesz się konsumentem marihuany z klasą! Nie chodzi tu tylko o zdjęcia pączków czy ładnych dziewczyn, ale o inny rodzaj marketingu i brandingu.
"Ale jako nowa marka, pracujemy nad tym, aby być wielkim głosem na rzecz legalizacji".
0 0 głosowanie Artykuł Ocena